jueves, 28 de agosto de 2008

Stress, molt d'stress

Bona nit!!

AAAaaaaaaaahhhh!! Sempre passa iwal, totes les pràctiques les he d'acabar l'últim dia i és realment stressant!! AAaaaaahhhh!!

Sort que tinc aquí al meu 'Nuvolet' que m'ajuda en els moments de desesperació!!
-Gràcies 'Nuvolet'!! - De la teva 'Maduixeta'.

Aaaaaahhhh!! Com es pot ser tan, tan cursi!!! Em sona empalagós a mi i tot!! :P
Estic penjadaaaaa!! Són les hores de programació acumulades durant tota la setmana, i el q m'espera encaraaaa!!
Però que sapigueu que us estimuuu, us estimuuu a toooots, als petits, als grans, als gordos, als barriletes, als primets, als llestos, als tontos, als d'aquí, als d'allà, als hetero, als homo, als programadors, als grafistes, als filòsofs, als inútils, als jueus, als vampirs, als negres, als grocs i als blancs, us estimuuuuuuuu!!

I com us estimu tan us presentaré al nostre nou amic!!
El seu nom és Burlan Caster, alias Burlan C!!

Ens va tocar en una fira amb tots aquests bitllets, que tot i que semblin de monopoly són NOK's i tenen moooolt de valor! Bé els verds són unes 1.000 ptes(6€) i els roses 2.000 ptes (12€), així que aneu fent comptes!!
No home noooo, ens el varem comprar a la única tenda de animals del poble i ha estat a punt de morir 2 vegades, però l'hem salvat!! :D Som uns herois... o uns assesins...!!
Però ara té una peixera més gran i amb bumbulletes i tot!!

I aquí un camió que hi ha aparcat a un carrer d'una zona residencial. No sabem pas pk està aquí, que hi ha a dins, a qui pertany,.... està ple de misteris!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Maduixeta, no hem diguis així davant de tothom!! que em fa vergonya!! :$ :$

Per la resta, tranquils, ja li he donat la codeina i ara ja esta tranquileta al llitet!

Anónimo dijo...

Ja teniu feina!!! investigueu!!! investigueu de ki es el camio akest!! i ho vull saber!!! Ha quedat clar soldats??

Anónimo dijo...

serà del "asesino del hielo"??? (si no sabeu d q va és de la sèrie 'Dexter') Pregunteu-li al gR si està b xDDD casi us obligarà a veure-la (està b, a mi em va agradar).

X aqui seguim entre faldilles, pullovers, bates de classe i de menjador etcetc.

Vagi tt muub!!

PD: i a la resta d sallencs: poseu-vos les piles i comenteu q no costa res!

Anónimo dijo...

jejeje, nuvolet i maduixeta, jejeje, k monos :P

K li feu al pobre Burlan C k casi el mateu dues vegades?? I el camió?? jo tb ho vull saber, deu ser de la poli i estan vigilant a algu, mmm, 'sera a vosotros'??

Muak

PD: Aprofito akest post per dir: Ho sento!!!! sento no haver escrit abans, la uni és una 'xsfgjbdf' i odio Mates!!!!! jejeje

Nani xikets