lunes, 18 de agosto de 2008

Ja és dimarts, ahhh!!

Boneeees!!
Ja és dimaaarts Aaahhhhh!! Demà ja comencem la uni, crec que tinc tot preparat... la carpeta de la Salle (jeje), uns quants fulls per pendre punts, el meu estoig complert amb bolis blau, vermell i negre, (uns pel Miguel tmb), els meus 6 nous bolis de colors (són super monos, cadascun té el dibu d'un animalet!!), el mini tipex, el mini subratllador, el llapis, la goma, some clips, també necessitaré l'agenda, la calculadora, els klinex, uns mapes per no perdrens pel poble, les tarjetes del bus, els horaris del bus, el passaport, el moneder, el bolso, les claus de casa, el mòbil (amb la fundeta del Tigger ;), unes piruletes,..... i crec que ja ho tinc tot!! I no us faig una foto pk em fa vergonya la de coses inútils que arribo a portar al bolso!! :P

La veritat és que jo tic una mica nerviosa pel 1er day, no sé si el Miguel també, ell sempre ho té més fàcil, ÉS NOI!!
Ja sabeu noietes, dones al pooooder!! Hem d'esclavitzar-los que sàpiguen que és fregar!!
No us arribeu a imaginar la de vegades que s'arriba a queixar quan ha de rentar els plats!! Uff quin suplici!

Bé, us deixo que anem a comprar les últimes cosetes pel pis, esk pretenen que estem un any dinant en una taula petita, d'aquestes que es posen entre el sofà i la TV!! Estan crazy, que no saben que em fa mal la esquenaa!!
Molts petunassus!!

Una de les cases grogues del poble de la meva col·lecció!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

wapoooooooo xD

knil dijo...

hola holita hola!

Aqui la corresponsal japonesa (per poc q dema torno).
Tu susanna fesli fregar tot tot i tot.Q naprengui!!

Ja manitre pasant per aqui. Heu de fer un banner, q llavors el posare al meu blog, jeje


PD:no poso signes de puntuacio, q el teclat es japo i es mu rar >__<

Anónimo dijo...

jejeje, doncs si k portes coses dins el bolso si, i portes la funda del Tigger!!!!! jejejeje

Nosaltres avui hem començat... kin pal, a sobre, els profes d'anglès no s'han presentat i ens han fet perdre molt de temps, però bueno, hem estat jugant a cartes, jejej

Nani xikets

PD: Miguel, akesta foto tb t'afavoreix molt :P