miércoles, 3 de septiembre de 2008

Bowling day

Hi guys!!

Today we went to the bowling!!
Si si, és un mini poble i té bolera, amb 14 pistes, i no són cutres del tot, són normaletes amb sofas comodes i tal!! And it's cheaper k a barna, són 73 NOK = 9,125€ = 1520,83 ptes per 2 partides!!
Només dir que he perdut amb 133 punts (+ o -) i el Miguel a qdat bé amb 197 punts. El guanyador ha estat un amb 225 punts!!
Doncs avui em tornat a sortir, només 2 horetes, del nostre zulo on estem lligats a pràctiques interminables de la maleida Salle!!
Esperem poder acabar totes a temps aquest diumenge, però serà una llarga setmana!!

No tinc gaire temps per fer res, així que us entretindré amb unes quantes fotos dels nostres dinars, supars i algun berenar.
Si voleu alguna recepte ja sabeu, pk som uns cracks, jejeje!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

hellooo!!
cm va tot??
ja vaig veure la colecció de plats xDDD
aiss.. x aqi no hi ha gaires novetats.. la gent 1mik rancia q no escriu eh (suposo q el gR no escriu pq ja u faig jo xD i pq ta ml liat)
L'altre dia vaig mirar vols i stan ml cars :'( (ryanair va al sud d'oslo, n al nord, xo ja miraré trens q ptser compensa... seguiremos informando :D)
1petooooo

(si la uni es tipus campus poseu fotuus, i dl piset tb!)

Susanna dijo...

Puedo prometer y prometo, que colgaré fotos de la uni y del piso pronto para nuestra lectora #1!

Sigue atenta a proximas ediciones de nuestro boletin ;)

Anónimo dijo...

jajajaj, els vostres plats són molt graciosos. L'altre dia li vai fer una amanida a la Marta en forma de rateta, jejeje, la meva era un koala ^^

Sou molt bons a la bolera!!!! jo no fai tans punts... hauré de practicar i kuan torneu fem un campeonat, jejeje.

Muak ^v^