miércoles, 27 de agosto de 2008

Noticiónnnnnnnnnn!!

Gran noticia que us arribarà al cor!! Ja som estudiants de la Gjøvik University College!!!!


Mireu que wapus estem a la foto!! El comentari és pel Miguel, jo no sóc fotogènica i ja ho he superat després d'anar a NosFotogènics anònims!
Com podreu comprobar, aquí també hi ha gent incompetent que es capaç de canviar-me el nom! Ara sóc Susana Blanco, és que els hi sona més castella que no pas Susanna Mancini.... :'(

Vaig a fer pràctiques, fins després!!
I thanks pels nous comentaris!!

Cementiri de Gjovik. Foto de Susanna. Retoc de Miguel


4 comentarios:

Anónimo dijo...

A mi els cementiris em donen mal rotllo. Recorden mals moments de deixar éssers estimats i prefereixo evitar-los. Has d'explicar un peu d foto de la casa groga q diu "de la meva colecció". Colecciones cases?? xDDD
1 petó i una mik d calor! (a veure si arriba x allà!)

Anónimo dijo...

x cert, ja teniu spam al blog??

Susanna dijo...

A mi no em donen mal rotllo pk és llei de vida. M'agrada pensar que hi ha gent allà que ja descansa, que tenen una història al darrera. Per mi, fins a dia d'avui, la mort no té cognotació negativa, és un fet q ha d passar. I espero que el dia que em mori sigui un dia amb un gran sol al cel!! :D
Col·lecciono fotos de cases grogues del poble de Gjovik, espero tenir temps aviat per penjar-les totes!!

Anónimo dijo...

Uooo, carnets i tot, Susana Blanco estas fichada, jejeje

De la foto del cementiri, deixant a part les connotacions negatives, la foto m'agrada, té un aire melancolic. Amb la bicicleta allà al mig i els retocs fotogràfics, donen una sensació d'enyorança, bueno, no sé com dir-ho.
A lo que iba, k us ha quedat molt bé la foto.

Muak