miércoles, 1 de octubre de 2008

Un dia més a Gjovik

Bona nit a tots!
Són exactament les 1:11h de la matinada de dimecres 1 d'octubre.
Sembla mentida la de mesos que ha passat des del dia que varem aterrar a aquest fred país norueg, uuffff!


Primereres hores a Norway.
Foto amb el mòbil, és del bus des de l'aeroport de Oslo al poble de Gjovik.


Bé, fa un parell de mesos estavem a la Campus Party Valencia i també passavem fred, així que tampoc varia gaire la cosa, jejeje! L'any vinent us heu d'animar a venir a la campus els que no us heu estrenat encara!! És una experiència que cal passar quan dediques tantes hores a aquesta capseta roba novios com és el pc!
Penseu que tot són avantatges, en ple estiu esteu tota una setmana sense ni una gota de suor pk posen l'aire acondicionat tant alt que jo em passo una setmana amb roba de tardor...jejeje! I que dir de les descarregues, podeu baixar-vos pelis i series de tota mena que us durarant per tot un any sencer...una passada!!
I ara la vessant més professional... hi ha un munt de xerrades, tallers, conferències,..., on podeu apendre i fer contactes amb empreses si sou una mica espavilats ;)

La veritat és que estic esgotada, morta de son, i al començar a escriure aquest post he pensat : Serà curtet!
Però no puc evitar-ho, xerro, xerro i xerro.... Això ja ho sabeu tots, és la meva característica número 1, jeje! Recordeu que també ser escoltar, així que si teniu problemes, cotilleos, algú a qui posar verd, algún secret inconfesable, etc.... només heu de dir-m'ho :D Sóc una tomba!!

Un altre cop m'he despistat del tema, el que volia era comentar-vos el dia d'avui! Aquesta tarda hem anat a norueg, i sabeu com es diu cementiri...? kirkegård, on kirke és esglèsia i gård és jardí, així que per ells el cementiri és el jardí de l'esglèsia! :D
Per tant, Jeg likke kirkegårder!! M'agraden els cementiris!!

Doncs com ja són les 01:33h, em sembla que portaré al meu nuvolet agafat ben fort de l'orella cap al llit a fer nones que ja toca!!

Molts petunassus!! Demà més!!
Aps, i ja us direm el resultats de les enquestes :D

3 comentarios:

Anónimo dijo...

wlaaa!
novetats, novetats! ja he acabat la feina xDD així que per mi el curs escolar comença avui (y nada menos q con 4clases d hra y media cada una u_u).
En fi, ja em direu algo del megamail, q mu vaig currar i ningú ma dit res :'(
(k)

Anónimo dijo...

Bueno, t'has deixat una cosa de la campus (potser vosaltres no us hi vau trobar), pero t'has deixat l'anada, si mes no nosaltres, que estavem com peces de tetris, el cotxe ple de coses, encaixats durant hores, era bonissim. Pos si que porteu un temps, pero teniu sort que alla us teniu l'un a l'altre, si mes no teniu algu amb qui parlar o anar a fer volts, sabeu??
Pos gueno, nomes aixo, que t'havies endescuidat del viatge d'anada i com fer entrar els pc's i roba al cotxe (i no oblidar-te de les persones).

Anónimo dijo...

jejeje, haurieu d'haver fet una foto al cotxe, segur que era molt bò.

mmm Campus Campus, jo si que vull !!! >v<
Clan Potato al poder!!! jejej