viernes, 17 de octubre de 2008

Cròniques d'un examen norueg II

Bona nit bons germans!!

Per si la història de l'examen us ha sapigut a poc, aquí teniu alguns estranys costums dels estudiants d'aquest païs.
Com ja us he comentat, finalment en Miguel i jo vem fer la classe en diferents aules, però en ambdues hi havia un element comú: els alumnes.
Als examens a aquest fred païs està permés MENJAR i BEURE, això si, si has d'anar al lavabo, una de les dones que controlen t'acompanya, no entra pk deu ser il·legal, que sinó ho farien :D

I ara pensareu-- -Doncs quin xurru de post, tampoc hi ha per tant, qui no s'ha menjat un carmelet durant un examen i ha begut una mica d'aigua??...-
Però és que aquí els estudiants es 'dopan' a sucre, jo crec que haurien de treure matrícula amb tant de dolç. Com sabreu el sucre li dona energia al cervell i aquest treballa millor :S
Doncs bé, el Miguel va ser l'afortunat de veure la reina de l'examen. La noia en qüestió tenia sobre la taula:
  1. Aigua.
  2. Coca-cola.
  3. 'Chocolatinas'.
  4. Entrepà.
  5. Plàtan.
  6. Xiclets.
Us imagineu fer això a la Salle, juas juas, ens maten!!
A la meva aula hi havia un noi amb pastanagues, platens, aigüa, café, caramels. Un altre amb coca-cola, caramels, xiclets, 'termo' de cafè.
Però el millor de tot és que no només tenen tot això sobre la taula, sinó que en un examen de només 3h tasten tot allò que porten, que per alguna cosa ho han carregat des de casa :D
Jo vaig flipar quan després de 1h d'examen, 2 taules més enrere, un noi es va posar a menjar MANDARINES tot feliç!! Si, si MANDARINES amb la pudor que fan, sé que a tothom li agrada aquesta olor, però jo la detestooooo!!

Així que va ser un examen molt animat!! El proper examen que fem anirem amb un pastís, la Nutella (q aquí és Nugatti), els xiclets, l'aigüa, el té, la coca-cola, les llaminadures, barritas energètiques, caramels, els kiwis, els platans, les pastanagues, .............. i un wisky per aguantar aquesta gent tant estranya :D jejejejje

Molts petunassus i bona nit

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Siiii!!!!
x fi he trobat a algú q ODIA l'olor a mandarinaaaa!!! (wenu, jo tb odio les mandarines en sí x fer aqesta olor i pq no m'agraden d gust)...
Jo q pensava q era un ésser extrany en un planeta on tothom menja mandarines.. ais.. q alivio!
Tot lo altre m sembla bt heavy, i si haguessin d fer un examen tipo produccions d 5h q durien??? Qfuerte qfuerte!
1 petonassss!!

Susanna dijo...

jejeje!
Doncs mira a mi tampoc m'agrada la olor!! Les mandarines si que m'agraden, però odio que em quedin les mans amb aquesta forta olor, així que si no me les pelen jo no en menjo :D
Doncs jo crec que amb un exam de 5h porten el tupper i tot!! Són genials!

Muakas

Anónimo dijo...

Mandarinas powaaaa!!!!

Anónimo dijo...

jaja que curioso, en la upc tampoco nos dejaban alimentarnos :(

knil dijo...

I ningu porta xuletes, per exemple a dintre el entrepà??
Podeu iniciar la moda!! XDDD
Clar que sense pasarse, que després d'uns quants 10 seguits, sospitaríen XDDDD

PD: a mi m'agraden les mandarines i la seva olor, però depèn també de l'hora i el lloc, que no sempre em bé de gust olorarles! >__<

Anónimo dijo...

HOlaaaaaa;

A ver si este año con tanto xute, de azucar vais a aprovar todo... (XDXDXD, spero q si)...

PD: vai ser jo, qui va ficar el 'hola' akell solet i abandonat, XDXD. Estava fent proves de com s'escrivia aqui i no men surtia ( a la enquesta de pq no escriviem al blog, ja sabeu la meva opcio: no sabia!!!, pero si que lo leo siempre forever). Finalment u vai aconseguir de xiripa, jajaja. Bno despres de que la rakel me ensenyara con santa paciencia, spero poder hacerlo bien.
Vamos a ver...