jueves, 2 de octubre de 2008

Uff! Quin estrés!

Bona nit!
Avui torna a ser tard... no podem seguir amb aquest horari, però clar, si vas a dormir tard despres no hi ha qui matini!!
Ja tornem a estar estressadets, perdoneu els emails sense contestar i les webs sense mirar encara, prometo que demà passat miraré tot i ja us comentaré ;)

Estic mooorta de por! Demà tenim l'exàmen de Norsk!! AAaaahhhh!!
Volem aprovar, tot i ke si no aprovem tampoc passa res, no ens convalida amb res, només l'estudiem pk som uns frikis i molt cultes :P
Però us he de confesar un secret, sóc moooolt patata amb el norueg!! Sempre la liu a classe!
La senyu quan els altres llegeixen els hi diu -Bra, bra!! Fint!!- //Que vol dir -Bé,bé! Ben fet!! I a mi no m'ho ha dit ni una sola vegada :'( snif snif!!
A classe som unes 20 persones de moltes nacionalitats, russos, checs, alemanys, cosobars, etiops, pakistanis, israelites, ....i fins hi tot xinus!! Doncs només nosaltres i 1 dels alemanys hem anat a totes i cadascuna de les classes!! I la bona dona no m'ha dit mai BRA!!! És o no per plorar i no parar!!
Això si, sé que li caiem bé, sempre ens somriu i ens va deixar portar-nos a casa el seu llibre de receptes noruegues!! :D Però no li dono pena, pk al xinu li diu Bra! per pena, pk no s'empana de res de res!!
Bé, espero que demà a les 18h tots ens envieu bones vibrations per l'exàmen, unes pokes més a mi que al Miguel se li dona una mica millor ( a ell si li diu Bra!!).

David tens raó, tu vas ser una sardina més de la llauna camí de la Campus, però recorda els bons moments!! Ets tot un expert amb el teclat!! :D (I si vols pots venir a fer un vol amb nosaltres, que estarem encantats!!)




3 comentarios:

Anónimo dijo...

No he dit en cap moment k no m'ho passes be, si fins i tot m'ho vaig passar be a l'hora de intentar fer-ho kebre tot al cotxe, i enxufar-nos-hi, i si puc, l'any que be vindre. Me mola la foto, ja no la recordava, k xungu k era tocar dakella manera xd

Anónimo dijo...

Jejeje, era divertit veure-us tocar en modo friki absoluto. Per vacances tota ma familia es va viciar al joc!! i després diuen que la friki soc jo, jeje.

Su, jo si k et dic Bra Bra!!! k segur que ho fas molt bé ^^ Has de pensar positivament, saps mollllll més k tots nosaltres junts, jejej.

Muak

knil dijo...

jajajajjajaja

Que tal va anar l'examen??
Per cert, si ningú et diu bra, reivindica!! Has de convertir-te en l'ullet dret de la senyu per a que t'ho dgui! XDDDD
TU pots!!