viernes, 5 de septiembre de 2008

ALARM!!

Hola holita vecinitos!!

Som divendres nit, i com cada divendres nit.. ha sonat l'alarma anti-incendis!! Si això fos la uni, no passaria res, tothom es quedaria a classe intentant escoltar al professor, però AIXO ÉS NORWAY!! (lease en modo 300). Així que tot el mòn baixa tranquilament per les escales quan sona l'alarma.

El divendres passat ens va agafar desprevinguts, estavem sopant i comença a sonar l'alarma. Nosaltres clar, acollonits, no sabiem que haviem fet. Mirem els fogons i tot apagat. Sortim a fora del pisset i veiem que tothom comença a sortir, amb cares rares i els més acostumats ja amb les jaquetes posades i baixant. Així que rapidament ens posem les bambes, agafem una jaqueta i cap a fora!
Obviament era una falsa alarma. Els bombers van arrivar rapidament i vam poder tornar per gaudir de la sopa mig freda.

Però es veu que és costum que els divendres a les 8.30 aprox. soni l'alarma, perque avui 3/4 del mateix. Aquesta vegada hem anat més preparats, ja que he pogut agafar el mòvil, la càmara de fotos i les claus per tancar el pisset xD. La teoria de una companya txeca és que fan sonar l'alarma per robar als pissos... La meva teoria és que els detectors de fum estan massa aprop dels fogons de la cuina. Bé, doncs avui han trigat 45 minuts en arribar els bombers, i no han vingut amb el camió i les sirenes com l'anterior vegada, així que no m'ha servit de res la càmara..

Divendres que ve, no se si em baixaré Lobo o la DS, però estic segur de que em baixaré uns mitjons!!!

Per cert, l'alarma d'avui també era falsa...

3 comentarios:

Susanna dijo...

Hioohh!!
Doncs la meva teoria és que fan sonar l'alarma els divendres a la nit per veure quins són els marginats que no tenen amics i es queden a casa. I nosaltres sempre estem....buaaaa...fent feinaaa....snif snif!!
A més de controlar-nos el que volen és que fem amics mentre esperem mig congelats a fora. Vulguis o no sempre acabes parlant amb algú :P
Muakassss Judith, la nostra lectora #1!! La resta guanyeu-vos els kissus!!

Anónimo dijo...

uouo!
zenkiu pls kissus :P
avui x fi dissabte a la tarda.. descansem dia i mig d pares i mares gilipolles..
els sallencs, de marató d practiqes suposo!
(K)

pd: a la blanquerna tb fan simulacres q hem d baixar tots i els profes es posen petos grocs, cm els q em d portar al coxe, i dirigeixen al personal cap a fora.. es 1caca xo perdem classe :D

Anónimo dijo...

Uooo, kin mal rollo la primera vegada, sort k això sembla una costum, jejeje

Ja ho dic jo, un dia la salle es cremarà i pillarem 'cacho', jejeje