lunes, 22 de septiembre de 2008

1 bit about me


Un dia com avui, fa 24 anys... Espanya i Guatemala firmaven a Bogotá el restabliment de les seves relacions diplomàtiques... i a un petit poble de irreductibles gals, naixia un nadò semblant a E.T. o això va dir la seva germana mirant les ecografies... Si hagués de resumir la meva vida, cosa que no intentaré fer perque hi ha masses coses que m'agradaria explicar en detall i no tinc temps, però en poques paraules:

Nacer - Skiar - Colegio - Snowbordinguear - Universidad - Susanna - Noruega

Pensava que seria més dificil!! Així que ja sabeu alguna cosa més de mi.. Ja aniré profunditzan en els temes si m'ho demaneu, jeje. En fi, només dir-vos 2 coses:

  1. Crec que em faré budista.
  2. Gràcies
Gràcies a tots aquells que heu participat
en aquesta gran festa sorpresa online!
I als que no heu pogut participar, no us preocupeu,
que us estimo igual!

pd. Agraïr especialment a gR per la seva posada en escena.. m'ha fet molta il·lusió.. i m'he rigut una bona estona a la seva costa.. thx.


6 comentarios:

Anónimo dijo...

felicitats again!!!!
wenu, ja he estat parlant amb vosaltres, xo com ja he dit, falta la captura d pantalla amb totes les converses alhora, q des d'aqui ha sigut una mica surrealista i no ens hem adonat massa d res.. xo wenu, esperem q us hagi agradat ;D

Petonsss!!!
i a celebrar-ho! :P:P

Susanna dijo...

Felicitaaats!!
Només comentar la boníssima interpretació del gR en el seu 'Happy Birthday' particular. Boníssim, juas juas!!

Suuu

Anónimo dijo...

FELICIDADES sapito!!!

Anónimo dijo...

Home, lo del gerard no ha set surrealista, ha set friki, pero friki friki. kom mola. pero aixo si, aixo vol dir k te molt de temps lliure.

Per cert, com es que al successos de la teva vida i surt la uni i jo no?? k passa?? k la uni es mes important k jo?? que no posis als altres senten, pero jo??? aquesta no te la perdono, ara me enfadat, ale.

Anónimo dijo...

el david té raó.. hauràs d fer un post explicant-te millor pq al grupet megafriki sallenc q t'ha acompanyat tots aquests anys no ens has dedicat ni una coma, ara plorarem :(

Anónimo dijo...

♪♪Felicitats Felicitats una altre vegada♪♪

PD: lo de fer-te budista... com és això?? explica explica ^^