martes, 16 de septiembre de 2008

Mooooltes gràcies

Booones a tooots!!
No us podeu imaginar la cara de felicitat i bobos del Miguel i jo aquest mati quan hem vist que teniem 4 comentaris al nostre post, si si 4 comentaris!!! :O
I aquesta cara esta clar que ha anat a més, amb un somnriure de orella al veure que una noieta ens ha contestat a tots i cadascun dels posts!! Jejeje!!

De veritat, moltíssimes gràcies a tots, la veritat és que us trobem a faltar més del que pensavem, jeje!! I ens fa moooolta ilu que ens comenteu cosetes, parlar pel msn, ....
I que no us fagi mandra... i segur que si penseu una mica tindreu alguna coseta interessant a explicar-nos... i a les que ja comenteu sempre, gràcies!!

Bé paro que sinó al final ploraré, snif snif!! :'(


I aquí unes fotos gaudint dels plaers noruegs....un McDonalds i un té amb llet....MmMMMmm!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Olillas >v< !!!!!! jejeje

Jo tb us trobo molt a faltar!!! molt i molt, ja ho sabeu ^v^ i m'ho vaig passar molt bé contestant tots els vostres post, jejeje.

Aix, ja us explicaré però porto uns dies anant amunt i avall, parlant amb un montón de gent de la salle pk reconeguin k m'han puntuat malament l'examen de mates. La junta és avui i demà així k a ver k passa. Kins nervis >.< !! A veure si el vostre regal em porta sort k sempre el porto al coll ^v^

Aps, les frases de les pelis... estoy en ello, jejeje

Fins després xikets, cuideu-vos moltissim

Muak

Susanna dijo...

Bones!
Doncs molta molta sort amb el tema de mates Rakel.
Nosaltres aquest dies amb tants problemes amb pràctiques, entrevistes, convalidacions,... hem aprés q a la primera no surt mai bé, però després d'aquesta lluita i dels nervis segur que ho aconsegueixes!! ;)
SOOORTTTT

Anónimo dijo...

woless!
uouo! ja no sóc la lectora num. 1 -_- jejjeje, es broma! q me n'alegro molt q comenti + gent, es + interessant :D

Wenu, ara vaig a preparar un mail als sallencs a veure si algú més s'apunta al tour norueg. De moment vaig acumulant 'favoritos' al firefox amb consells i coses x fer i veure :D

Ptons i no passeu gaire fred!

Anónimo dijo...

Jo no us trobo gens a faltar, esk maburreixo i pertant contesto....ES MENTIDA!!!! BUAAAAA!!!!! US TROBO MOLT A FALTAR!!!! sort del msn i aixi podem parlar una mica.... snif.... bueno, piro a treballar.

Anónimo dijo...

Hola >v<

He aprovat Mates!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aix, kina felicitat tan suprema i kina trankilitat, jejejej

Moltes gràcies al gat de la sort, a la moneda de la sort, a l'escarbat de la sort, a k soc una tossuda, al soport de tothom, ... Merci Merci Merci infinites >v< !!!!

Susanna dijo...

Uuuooohhh!!
Mooooooltes felicitaaats!!
You win!!

Petunassuuusss!!

knil dijo...

Que no havies dormit o que?? Susanna, se't veuen unes ulleres... XDDDD

Per cert, gran menjar norueh! XDDD