miércoles, 8 de abril de 2009

Frikejant


Bones people!
Que tal van les mini vacances?
Aquí fa un dia xoff! És el 1er dia que plou i està tot mooolt gris!

Últimament he descobert el món dels blogs i en segueixo uns quants. Sobretot són de disseny i manualitats, i és que no us podeu imaginar la de cosetes super mones que fa la gent, és una passada.
Hi ha un blog que m'agrada molt, és el blog de Mónica Custodio, feu una ullada i descobrireu les il·lustracions que fa, a mi m'encanten, són super dolces ^_^
Ahir la Mónica va penjar un post friki, amb un parell de links per traduir el teu nom a èlfic i a hòbbit!
Let's go, com són els vostres noms? Els nostres en èlfic són
  • Mike 'Amras Númenessë'
  • Su 'Merenwen Narmolanya'
I en hòbbit
  • Mike 'Berilac Bolger'
  • Su 'Ruby Deepdelver of Brockenborings'
Jajaja, sonen bé, ehh??

Petunassus

2 comentarios:

zerosmet dijo...

Jo tambe ho vull saber!!! jo tambe vull ser elf!!! i bueno, hobbit... saber quin nom tindria... pero elf siiiiiiiiii

elf: Elrohir Calafalas
hobbit: Drogo Boffin of Needlehole

aixi k ja sabeu, a partir d'ara digueu-me Elrohir ja que per hobbit no colo, soc alt... guapo... vull viure per sempre... ulls blaus... precios... the best XD

Rakel dijo...

jajajaj, a vere a vere que em surt a mi ^^

Elf: Tamuríl Isilrá Tasardur
Hobbit: Tigerlily Overhill of Rushy

Mola ^^