sábado, 14 de marzo de 2009

Doble entrega de .: Mike & Su :.


Hei, hei!
Que tal va la setmana?
Nosaltres cansadets, ja que hem anat a fer snowboarding per la nit :D
I ja us podeu imaginar la quantitat de caigudes a terra i de blaus per tot el cos! Sort que tinc un profe super bo, amb una paciència infinita i que, a més a més, m'estima! ^_^ Sóc una noia amb molta sort :D

Aquesta setmana estem generosos i feliços, és per això que publiquem dos nous capítols de .: Mike & Su :.



Esperem que us hagin agradat!

Bona nit!! >_<

5 comentarios:

Anónimo dijo...

M'identifico completament amb la Su, només que jo no tinc a ningú que m'emprenyi i puc fer campana!!!
XDXD.
Muakss

Anónimo dijo...

Fas campana i em deixes tota sola a classe T~T snif snif

Aix... no vull anar a estudiar...

Fins aviat >v<

Anónimo dijo...

jo no tinc ningu k m'emprenyi, ningu k em faci l'esmorzar i el que tinc és feina, amb lo que no puc fer campana.... vaia merda de vida... Y_Y

Anónimo dijo...

Zerosmet, si no tinguesis feina milloraria la teva vida? No et queixis tant home!

Anónimo dijo...

Home, clar que no milloraria, pero tothom es tan feliç que faltava algu que es quixes.... no??