domingo, 1 de febrero de 2009

Visita de Eva & David (part I)

Eva:

Bon dia a la vil·La del pingüí i mai tant ben dit!! Aquí fa un fred que pela, però veure el paisatge i gaudir d'aquesta fantástica companyia, no té preu.
Els nostres amfitrions ens tracten molt bé. El pobre Miguel s'encarrega de conduir i dur-nos per a tot arreu, viatjant un munt d'hores en un cotxe llogat. La Susanna ens dona conversa per a que no pensem en que s'ens estàn congelant les extremitats XDDDD
El seu pis és petitet però acollidor i si més no s'hi està força calentó.

Aquí la gent surt poc de casa, i no m'estranya. Fa tan fred que les càmeres es mig congelen i diuen que no tenen bateria i si les escalfes una mica tornen a funcionar... També reciclen ampolles i els hi paguen per fer-ho! A veure si aprenen els de BCN, que jo ni que siguin 50cent. d'Euro, ja estic feliç ^__^

Ahir bem anar al Winter Park, és un parc turístic on pots fer diverses activitats, entre elles visitar un hotel i una catedral fetes totalment de gel, em sembla que han sortit diverses vegades a les notícies, on et pots pendre una beguda en un got fet de gel, i també pots dormir a l'hotel.

Avui hem vistitat el llac d'Oslo i hem vist un munt d'ànecs. Aquesta tarda serà més de relax ja que el Miguel&Susanna tenen que fer feina, i no és plan de destorbar-los ja que venim ^__-

Demà el planning és anar a patinar i no se que més i dimarts a esquiar, tot i que les planificacions sempre poden variar, per descomptat.

Bé, us deixo perqué el David ens està fent el dinar i ja tinc gana... No vull babejar el teclat de la Susanna XDDDD

No hay comentarios: