lunes, 10 de noviembre de 2008

Una nit més!

Bona niiit!!
Doncs com us agraden els post express on us explain una mica el k anem fent, here you have one more!
Són les 00:00h del dimarts 11 de novembre de 2008 i encara no em sopat... Ara tenim el forn encés i ens farem una meravellosa pizza...nyam nyam...
Fa estona que em començat amb el sopar, però no sabiem q fer, i em començat a pensar en totes les coses q ens menjariem, aquestes coses k estan tan bones i q aquí no tenim!!
Em anat a sopar (només de pensament per desgracia) al Pampero (argentí) on ens em menjat un solomillo al roquefort, després em passat per un mexicà a menjar uns 'fajitos' d'aquests tan bons i de postre un 'Muerte por xocolate'..MMmmmMMmm Boníssim!!
També em sopat una pizza carbonara a Gran Via 2, un 'Yakitori' a Diagonal Mar, uns nigiris, sushi, rollets de ternera ...nyam nyam....ohhh i k bo q estava l'assortit d'ibèrics, la taula de formatges i les tapetes vasques (les del costat d'Eada i les d Passeig d Gràcia).....
I no ens podiem oblidar de les 'esquisiteces' de Àvila i de Burgo de Osma... oohhh i del 'Lenguado a la salsa d almendras' q em vaig menjar a Tiana fa més de 13 anys...
Després em tornat a casa, al conill de la mare del Miguel, als spaguettis amb pollastre al estil italià de la meva mare, a la lasagna de la iaia del Miguel i mmm els macarrons gratinats de la iaia i les patates fregides q feia q estaven... les més bones del món...
Uff i em passat a les especialitats franceses, la raclette i les meravelloses crepes...

I clar, després de tot aquest tiberi doncs ens a entrat gana i em optat per una pizza q es fa sola...
Penseu q em pensat en molts altres plats q ens menjariem ara mateix si sortint de l'habitació dels somnis estiguessin ben preparades a sobre la taula...mmMMmm
El Miguel escull finalment com a sopar imaginari - 'Una torrada del Cardoner (escalivada amb alioli gratinat)' + 'Solomillo al Roquefort' + 'Muerte por xocolate amb bola de gelat de vainilla' + 'Xupito de crema de orujo (per baixar i tal)'
I el meu sopar imaginari és - 'Amanideta amb fruits secs i brie fos' + 'Pamperito (carn argentina amb patates fregides + mantega rara)' + 'Crepe a Paris de Nutella, platan, nata, nous'

Doncs bé, us deixo que vaig a treure la pizza del forn que ja em crida!!
Bon profit!! Nyam nyam!

I aquí una foto de les 1eres croquetes fetes per nosaltres....boníssimes!! XD
L'altre plat és moniatu fregit..boníssim també!
La recepte de les 'cocretas' és d'una iaia, mireu el video, al final les tomes falses...boníssimes..jejeje


No hay comentarios: