domingo, 14 de septiembre de 2008

Norsk I

Hei a tothom! Com us veiem entusiasmats per la cultura i la llengua noruega, us farem un mini curs de norueg, que és com una barreja d'anglés i castellà escrit a lo IRC.

Norks - Català - Pronunciació

Hei - Hola - Jai
Jeg heter Miguel - Jo em dic Miguel - Iai eter Miguel
Hva heter du? - Com et dius? - Va eter du?
Jeg kommer fra Spania - Jo vinc d'Espanya - Iai comer fra Espania
Hvor kommer du fra? - D'on ets tu? - Vor comer du fra?
Takk - Gràcies - Tac
Hvor gammel er du? - Quants anys tens? - Vor gamel er du?
Jeg er tjuetre år gammel - Jo tinc 23 anys - Iai er jiuvatré or gamel
//El 23 és més xungu però sona com una j castellana + o -.

Com podeu comprovar, la pronunciació de la majoria de les lletres és com al castellà/català.

I aquí la primera lliçó de norueg!!

I aquí us passo el link al picassa de la Susanna on ha penjat moltes fotos de Gjovik pk conegueu millor el poble.
http://picasaweb.google.com/yukino.13

Agrairiem algún comentari per saber que hi ha algú que encara ens llegeix!!

I així és com ens veu el nostre amiguet Burlan Caster, alias Burlan C XD

4 comentarios:

Anónimo dijo...

jo si que us llegeixo :$
Wenu, ahir ja vaig parlar amb la su de les rutes noruegues, ara falta saber qui s'apunta :D
Seguiremos en contacto!
Vaig a esmorzar :P

Anónimo dijo...

Jo tambe us llegeixo, pero a vegades no se què posar i solo parlar amb vosaltres via msn.

Per cert, ja k feu un curs d'idiomes, feu algu mes aprofitos kom l'aleman, k es millor k el norueg xd

I ja que hi som, mengeu una mica nois, k us veig molt xuclats a la foto.

Anónimo dijo...

Wenas!!!!!
Aiiiiii k guapos k esteu!!!! jejeje
I les fotos del picasaweb de la Su són molt guays, n'hi han moltes de mol makes ^^ kin lloc més bonic k us heu triat per viure, sisi, molt maco ^v^

Merci per la 1º lliçò de Noruec, intentarem ser bons alumnes, jejeje

Fins aviat!!

Anónimo dijo...

Wooola!

Després d'estar unes quantes setmanes desaparegut en combat ja torno a la trinxera xD

En fin, que us heu perdut un magnífic inici de curs sallenc i com diu la meva peque ja anirem parlant per fer la ruta, que hi ha ganes.

Salut!

PD: el cartel mexicano viene a Barcelona en navidad, como los turrones xD